Usch, godnätt.



Hej!

Förlåt för den här dåliga uppdatering idag. Var ganska upptagen med att ta bort snö på vägen, pappa fick damp eftersom jag och Kevin skulle göra det igår, men glömde. Och efter det, så fikade vi med lite bullar och kaffe. Sen så hämtade mina föräldrar upp mitt nya gröna stol som jag använder just nu, hehe.
Och jag och pappa skulle typ bygga upp den eftersom stolen var i bitar typ. Pappa gjorde mest jobb, men jag hjälpte lite i alla fall. Gav honom saxen när han behövde den..
Ja, och sen åt vi middag med lite blandat thai mat och kyckling. Efter det så kollade vi på en film och nu sitter jag här och bloggar. Och förlåt att det var inge bilder på just mig idag, såg skit fult ut idag. Aja, puss. :)<3

Kram / Kookie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0