Om Jag Kunde Drömma.



Hej!

Förlåt för den där bildbomben förrut, hehe. Laddade min mobil och ja, jag hittade massa med bilder som jag ville visa er från min gamla skola. Men idag då ska jag inte göra nåt särskilt, pappa och mamma ska dra till Karlstad senare och köpa raketer. Vi ska ha en nyårs fest imorgon!
Men just nu så läser jag Om Jag Kunde Drömma.. Jag tycker inte om Twilight så mycket som vissa andra personer men den är helt okej. Aja, jag bloggar lite senare. Och förlåt för min dåliga uppdateringar nu för tiden. Jag lovar att skärpa till mig lite mer, eftersom jag vet att ni älskar mina inlägg. Noot. Puss. :)<3

Kram / Kookie 


Kommentarer
Postat av: lisa

Nu har jag sett new moon! De´n var sädär, lite för overklig... + jag har en ny blogg igen! Besök den gärna=) kram

2010-01-10 @ 14:57:56
URL: http://lisabergkvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0