Första inlägg! :)



Hej!

Jag heter Kassandra och är 12 år och det här är min meningslöst blogg som nån kommer aldrig uppskatta eller aldrig gilla. Men kanske i framtiden så kommer nån läsa det här.
Men jag kommer blogga eftersom jag tycker om att blogga även om jag har världens tråkigaste vardag. Men just nu så är mina föräldrar på väg till Stockholm och hämtar upp saker som vi glömde där i lägenheten.
Och Kevin lämnar mig inte i fred! Han är i min rum och kollar på Star Wars. Och när han har tittat klart då ska han använda datan och jag blir tvungen att kolla på en film. Eller nåt annat..

Jag älskar er alla jätte mycket och saknar er gör jag också.
Hoppas ni har det bra, sötnosar. Puss :)<3

Kram / Kookie

Kommentarer
Postat av: lisa

Hoppas du hade en bra jul=)

2009-12-28 @ 11:37:55
URL: http://metrobloggen.se/lisa97
Postat av: lisa

Vad fick du i julklapp då? kramis

2009-12-28 @ 11:50:07
URL: http://metrobloggen.se/lisa97

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0